Často kladené otázky – 247boxcz

Často kladené otázky

Kam mohu umístit 247box?

247Box je určen pro venkovní použití. Můžete jej umístit kamkoli na svou zahradu, před dům či k brance na pozemek. K 247Boxu musí mít přístup kurýr.


Co když je velikost zásilky větší než 247Box?

Ano, může se to také stát. Stačí požádat Messenger o alternativní doručení.


Jak je zabezpečen 247Box?

Box používá profesionální SmartLock DanaLock s certifikací. Stejné, jaké se používají pro vstupní dveře do domu.


Může někdo ukrást 247box?

247box je poměrně těžký (od 11 kg), ale stále ho můžete pro jistotu přikotvit k zemi.


Jak po objednání dostanu 247box?

Abychom vám doručili 247Brox, používáme spolehlivou službu DHL. V případě individuálního 247Box-Custom box, přijde náš tým a nainstaluje zařízení.


Co když mám problém s připojením/signálem a nemohu otevřít schránku?

Může se to stát. Stačí požádat Messenger o alternativní doručení. Zvažte také možnost s klávesnicí (Danapad).


Mohu 247Box použít k dodání z obchodu s potravinami nebo z restaurace?

Rozhodně. Box je vyroben z nerezové oceli. Udržuje tak správnou teplotu v létě i v zimě.


Jak mohu otevřít schránku na dálku?

247Box má napojení má vlastní aplikaci pro Android nebo iOS. Pomocí jednoduché aplikace odemknete zámek nebo ji přidáte do své chytré domácnosti (GoogleHome, AppleHomekit).


Jak mohu nastavit kód pro otevření 247Box?

Po objednání zboží ve svém oblíbeném obchodě nastavíte kód pro otevření v mobilní aplikaci. Po dokončení objednávky napíšete kód do poznámky. Když s vaší zásilkou přijede kurýr, použije kód k otevření 247Boxu.


Kdy mohu obdržet zásilku?

Kdykoliv. 24 hodin denně, 7 dní v týdnu (proto se náš box jmenuje 247Box). Přístup k 247Box musí mít kurýr.


Kde 247Boxy vyrábíte?

Vše jsme navrhli a vyrábíme u nás v České republice.


Máte další otázky? Dejte nám vědět na e-mail shop@247Box.io, rádi odpovíme!